Utslängd !

Ja då har man blivit utslängd från sitt eget hem.. Inte riktigt då men nästan ;) Sambon ska ha en massa grabbar här och spela FIFA. Då känns det lika bra att fly hemmet. Men det blir lugnt jag flyttar min röv från min soffa till en annan ;) Det blir en lugn kväll med film och godis med några tjejer. Trevligt !


Problem !

Jag har lite problem med att lägga upp bilder i bloggen från datan, men ska fixa det direkt när min sambo kommer hem. Annars är jag fortfarande sjuk och ligger i soffan och glor på tv. Jag var och shoppade i veckan, jag visar lite senare vad det är.


Rastlös !

Efter att ha spenderat många timmar framför datan och tv så börjar man tröttna. Rastlösheten är ett faktum och då behövs tidsfördriv. Några minuter ska nu spenderas med sambons nya Body tidning och lite smågodis..


Sjukstuga !

Idag är jag hemma ifrån jobbet med förkylning och feber.. Så idag blir det att bänka sig framför tv och data. Rastlösheten när man är sjuk är det värsta. Men det är väl bara passa på att vila upp sig !


Första inlägget !

Hej ! Detta blir mitt första inlägg. Ville bara säga välkomna hit och hoppas att ni stannar ;)


RSS 2.0