Helt förstörd

Om ni undrar vart jag är så ligger jag hemma och är sjuk.. Har feber och hosta, mina senaste dagar har gått åt till att flytta mig från sängen till soffan, sova och äta glass.. Jag kommer nog ligga i sängen hela dagen i morgon också..


Latar dagar..

Riktiga latar dagar har det varit den här helgen. Lite party, vän dejter, mycket mat och godis, träning också såklart ;). Idag har jag bara tagit det lugnt hemma och resten av dagen ska jag mest förbereda inför kommande vecka med matlådor osv. Ska hinna städa och fixa iordning lite hemma också. Igår på dan sprang jag med killen, jag var seg och trött men tog mig i kragen. Det blev 9,3 km, jag är tillbaka. Det känns riktigt bra, ny jäklar ska jag börja springa ordentligt igen.. På kvällen fick vi påskmat hos mamma och pappa.. Gott gott! Fick även underhållning av sötaste ungen( min systerson), gullunge !


Hemma

Har landat hemma igen efter en trevlig kväll ute på krogen. En bra kväll men nu väntar sängen !


Nu kör vi !!

Jag känner mig super laddad.. INTE :). Men vi kör ändå, kanske blir långt, kanske kort, kanske fort, kanske sakta.. Det struntar jag i, jag kör iallafall och det är huvudsaken.. Det duggar lite också så tar keps så slipper jag ser nått :D


Laddar..

För en löprunda... Med godis, hehe :D ( lägger in en bild från en annan avslutad löprunda )


Påskägg

Denna dag började med påskäggs jakt.. Min kille hade gjort lappar jag fick följa med ledtrådar på och jag hittade en massa på vägen. Två ägg och harar :D. Sen fick jag en jätte fin påsk present av påskharen ( min fina vän). Tack, mycket snällt :D


Hmm..

Bra i tanken.. Mindre bra i taktiken..


Trött

Har varit på gymmet med mamma.. Efter det gick jag och en kompis ut och sprang. Det blev bara typ ca 3 km men sen körde vi en massa i trappor och backar. Sprang upp och ner flera gånger i vardera med full fart. Riktigt skönt att ösa på såhär ibland. Nu är det käk och dusch som gäller !


Premiär...

Igår var jag och killen ute och gick en sväng i sköna vädret. Vi tog vår första glass för sommaren. För min del blev det en kula plopp glass och lite mjukglass på.. Mums! Riktigt gott var det och det var den första av många denna sommar;). Idag väntas träning, eventuellt en löprunda och en promenad. Ska försöka hinna med att göra ordning lite hemma också, det ser verkligen ut som ett bombnedslag. Jobbar ju i morgon men sen är det ju helg i fyra dagar, såå skönt. Då kan det ju vara roligt att göra nått annat än att städa. Nej nu ska jag ta mig lite mellis :D .


Fotboll..

Kom hem för en stund sen. Var en snabbis på gymmet och sen har jag varit på fotboll. Riktigt kul är det. Fick dock ont i låret, tror jag sträckte mig lite. Nu är jag helt slut och sängen känns som ett bra alternativ...


Mellanmål

Nu kör vi lite mellanmål. Te och äpple, ska även äta 1/2 dl cashewnötter sen också...Är det bara jag som skär äpplet i båtar? Och varför är det godare att äta äpplet såhär ? ;)


Tomt

Det har varit lite tomt här de senaste dagarna ;). Men jag har tränat, ätit och sovit.. Hehe. I söndags blev det axlar, ben och kondition och igår blev det bröst. Nu är jag hemma för att fylla magen lite med föda.. Killen är ledig från skolan denna vecka ( lyx), så han hade fixat mumsig mat tills jag kom hem. Gott gott!


RSS 2.0