Dålig uppdatering

Jag vet att jag varit dålig med uppdateringen både idag och senaste tiden. Inte varit så mycket tränings och kost inspiration... Men det har varit såå mycket på sistone. Allt omkring jul, hemmet och framförallt allt pluggande. Jag hinner inte med någonting, hemmet ser ut som ett bombnedslag, träningen hinns inte med, det är stressigt med inlämnings uppgifterna och ni kommer i kläm.. Det ska bli ändring på det. Efter nyår så ska jag lämna in det sista och avsluta min kurs, jag ska köra igång med träningen ordentligt och jag ska bli mer effektiv. Ni ska få träningstips och kostråd som vanligt, jag utgår ifrån mig själv och är inte utbildad. Men vi kan lära oss av varandra. Mat och träning är en viktig del i våra liv men det får aldrig ta över. Röra på sig i måttliga mängder, varierad träning och ät allt men inte alltid. Så håll ut och njut av nyår så kör vi sen... Ordentligt.. Alla kan ! Men skippa alla dessa löften, de tynger bara ner än och gör det svårare att lyckas. "Man vill alltid ha det man inte får". Vill ni ha nått så ha mål istället.. Sätt upp RIMLIGA mål och fundera ut hur du ska ta dig dit ! Nu svamlar jag iväg känner jag ;). Dagen har gått åt till att jobba, att springa en snabbis i köpcentrum och sen plugga resten av kvällen... Fullt upp med andra ord !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0