Enkelt

Vi är precis hemkomna ifrån att ha sprungit i köpcentrum. Det var riktigt mycket rea idag och man hade nog kunnat handlar hur mycket som helst. För min del blev det en kjol, underkläder och två tröjor. Jag har handlat lite för mycket på sistone så jag tvingade mig själv att hålla igen lite iallafall ;) . Vi får se hur det blir med gymmet idag, jag vill gå men killen orkar inte nu. Har inte bestämt mig om jag ska gå ändå eller om jag kör lite hemma träning bara. Men nu ska jag börja plocka undan lite här hemma iallafall för nu ser det ut som ett bombnedslag ! Nu har jag precis tryckt i mig lite mat, det blev enkelt idag. Avokado, ägg, keso och tonfisk.. Mums !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0