Jag....

- äter alltid kanterna på mackan först för att spara det godaste till sist...
- har inget bra morgonhumör...
- tycker tuggummi är gott.. I två minuter sen orkar jag inte tugga längre...
- ställer alltid klockan minst 10 ggr så att jag kan snoza och för att jag är rädd att försova mig...
- får alldeles för mycket överenergi och blir grinig om jag inte får träna...
- somnar alltid när vi börjar se på film... Har även hänt på bio, haha...
- äter alltid dom äckliga/mindre goda godisarna först för att spara de godaste till sist...
- ÄLSKAR att resa och uppleva nya saker/platser...
- gråter väldigt ofta till film...
- analyserar och tänker lite för mycket om allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0