Länge sen...

Satt och tittade på lite bilder och såg dessa på mig och broder. Det var i slutet av sommaren och han skulle åka "hem". Han pluggar nämligen sen ett par år tillbaka i Taiwan. Då var sista gången jag såg honom på ett år. Tiden går så fort och det är alltid lika kul när han kommer hem. Dock hann vi inte riktigt ses så mycket denna sommar tyvärr, får bli ändring till nästa.
Men jag kom och tänka på att det var länge sen jag pratade med hann nu. Måste ta och se om vi kan skype nån dag!
Jag hoppas också på att jag och killen ska kunna åka ner till honom. Inget bestämt men skulle hemskt gärna vilja åka ner och se hur han har det och träffa hans tjej. Hoppas hoppas vi kan det !
Vi fjantar oss som vanligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0