Mycket...

image description
Nu tar jag med min killen och hans mamma och sticker till Ikea. Det blir stor shopping, garderobs dörrar och sängar plus lite annat !
Annars idag har jag jobbat och lagat mat. Träningen just nu går sådär, eller rättare sagt dåligt. Det har varit så mycket med allting. Pluggande, jul, jobb, hemmet mm.. Jag hittar lixom inte tiden eller tiden finns nog egentligen, det är orken. Det är så mörkt och tråkigt ute och man blir lite deppig och fruktansvärt trött. Det är så mycket lättare på sommaren. Men nu jäklar ska jag ta tag i det, jag mår tusen ggr bättre när jag får träna... Fråga min kille han märker direkt när jag har tränat för lite, haha.
Nej nu måste jag skynda mig, vi ska och hämta släp sen sticker vi ! Hoppas eran dag har varit bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0