Ny vecka

I morgon är en ny vecka. De bara springer iväg, jag hinner inte med allt jag vill och det är fullt upp hela tiden. Nästa vecka består av: Heltidsjobb, vi ska på "julfirande" och säga hej då till våra fina vänner som åker till Thailand, träffa min syster, plugga till prov och två inlämnings uppgifter, träna, har massor att fixa hemma, gå till veterinären IGEN men både Milton och Nelly, lägga ut saker på blocket och tradera, promenader, baka, boxas ;) osv. Det är verkligen fullt upp och jag vet inte hur jag ska hinna med allting. Men nu ska jag gå och lägga mig. Titta vilken mysig liten "skylt" jag köpte för typ en 20- lapp på Ullared. Tycker den är jättesöt och den pryder vår hall just nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0