Saknar..

När jag kommer hemåt ska jag försöka att få fatt i denna lilla pojk. Nämligen min lillasysters ungskrutt. Det var riktigt länge sen vi busade nu och jag känner att det är dags. Men det har varit så mycket annat på sistone. Men det ska det bli ändring på. Han är en underbar liten sprallig sak, haha. Här är bilder från där han var hos oss sist. Sötnöt !
Han gillade att gömma sig i hundburen. Trodde aldrig han skulle få plats, men han slank in riktigt lätt ;)
Han gillar min sambo väldigt mycket. Och min sambo gillar honom väldigt mycket !
Dom är även världsbäst på att busa. Gud när dom två sätter igång. Man undrar vem som är unge och vem som är vuxen. Men det är mycket skratt och det blir man glad av ! Här kollar dom visst in om han har borstat tänderna ordentligt =D
Och avslutningsvis en bild på mig och lill skrutten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0