Slut som artist

Spinningen var riktigt jobbig men det gick bra. Gick ut hårt och blev helt slut, precis som det ska vara ;) . Efter det blev det promenad med killen, killen brorsa och hundarna. Mysigt i den första snön !
Alla ni som vill träna men inte " orkar ". Här kommer några tips: gå direkt när du kommer hem- sätt dig inte i soffan utan klä på dig direkt och gå, bestäm dig och gör det bara, känn inte efter, tänk på vad skönt det kommer vara efteråt, se det som ett möte- du avbokar inte bara för att du känner dig lite trött.. Jag är också trött när jag kommer från jobbet men det är bara ta tag i sig själv och ge sig iväg. Jag gör det ju för min skull. För att jag ska må bättre, bli piggare och gladare. Så skippa undanflykter och ge er iväg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0