Mys kväll

Jag och hundarna myser för fullt här hemma. Har kollat på Så mycket bättre. Fixat en massa i datan, läst bloggar och ätit godis. Jätte skönt. Dock börjar jag bli lite rastlös nu. Blir alltid det när jag inte har tränat och sen bara sitter hemma på kvällen. Ångrar nu att jag inte var och tränade men hade ju ont i huvudet så fanns ju inget att göra. Ska nog köra några övningar såhär på kvällskvisten.
Nu ska jag kika vidare på tv och vänta på att killen ska ringa och vill bli hämtat. 
Haha just det måste berätta en rolig grej. Jag skulle skriva avsluta ett sms till killen och skriva Älskar dig. Då råkade jag skriva in en bokstav extra, när jag skulle ta bort den måste det blivit nått att jag kom emot en till. Och sen när jag skulle ta bort dom tröck jag helt plötsligt på skicka. Jag såg då när det redan var försent att det hade lyckats bli Älskar dig Pär. Hahahaha, han heter så långt ifrån Pär man kan komma. Haha, så jag var tvungen att ringa upp och förklara men han hade inte ens reflekterat över att det stod Pär ? Haha, jag vet inte vad som är värst, jag som "skriver" fel namn eller han som inte ens reflekterar över att det står ett annat namn =D
Avslutningsvis får ni några bilder på mina små pärlor. Världens finaste och vackraste hundar.
Som jag älskar dom !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0