Färdig !

Ja då var man tillbaka. Det behövs inte så lång tid för att träningen ska ge resultat. Det var riktigt riktigt tungt idag måste jag säga. Dels var det ett tag sen jag sprang sen så är det pga av all skit mat och allt godis jag har tryckt i mig. Man märker verkligen skillnad. Det kändes som om någon drog mig bakåt för varje steg jag tog. Jag gick endel och huvudet orkade inte. Men så kan det vara ibland, ibland går det hur bra som helst ibland inte. Så är det. Men det gör mig bara ännu mera peppad och jag känner redan att jag vill ta revansch imorgon ;) Nu väntar proteinshake och sen duschen. Sen ska jag åka och handla, och hämta upp min kille på jobbet. Ett tips: Ut med er idag, det är hur skönt ute som helst ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0