Fråga

Vad arbetar du med och vad pluggar du till ?

Jag arbetar om väktare och ha väldigt blandade arbetsuppgifter. Men arbetar måndag - fredag endast dagtid.
Jag pluggar kurser och tanken är att jag ska bli fastighetsmäklare. Kursen jag pluggar nu heter Byggnadsteknik för fastighetsmäklare.
Jag har länge velat bli mäklare men inte tagit tag det. Men nu har jag börjat, jag sätter ihop min egen utbildning och pluggar allt på distans. Tar en eller flera kurser åt gången. När jag är klar med alla kurser jag behöver måste att ha praktik i 10 veckor innan jag kan bli registrerad som fastighetsmäklare. När jag gör på detta sätt har jag ingen press på mig, jag behöver inte flytta, jag kan fortsätta jobba och ångrar jag mig så har jag bara fått lite extra kunskap i ryggsäcken. Super !
Jag har även funderat länge på att plugga till PT mm har inte bestämt mig än. Eller jag vet att jag kommer göra det nån gång men kanske inte just nu. Jag har ingen brådska men är väldigt sugen på det. Så vi får se vad som händer framöver :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0