Inget stopp

Nu har jag klarat av boxen, det gick bra. Det var jobbigt son vanligt och min syster var jätte duktig. Till min stora lycka så hade de satt in ett extra pass på söndag som jag förhoppningsvis ska gå på. Då blir det tredje box passet denna vecka ;) Eftersom jag visat maten för hela dagen så ska jag även visa min sista måltid. Kalops och råris, mums ! Till det tar jag en proteindrink. Den tar jag av två anledningar. Den första för att jag vill få i mig extra protein efter träningen. Och den andra för att jag ska bli mätt, efter ett sånt här träningspass så finns det liksom inget stopp i mig. Jag blir aldrig mätt och kan äta hur mycket som helst ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0