Njut av livet

Både jag och min sambo älskar att resa. Vi försöker åka iväg så mycket det bara går för att njuta och för att se världen. För ungefär exakt ett år sedan så gjorde vi en fantastisk resa till Nya Zeeland, Australien, Bali och Hong Kong. Alla länder var underbara och alla var väldigt olika. Jag vill säga till er alla som kan... Res ! Spara pengar och res ! Det är det bästa som finns. Man lär sig så mycket och får med sig så mycket i sin "ryggsäck"- Man träffar underbart folk, lär känna sig själv och man får fantastiska minnen.

Vi startade vår resa i Nya Zeeland, Det är ett helt underbart land. Människorna är fantastiska och för att inte tala om naturen. Helt otrolig. Plus alla roliga saker man kan göra. Det är absolut ett land som vi kommer att åka tillbaka till. Det är så vackert att man inte förstår att det är på riktigt.

Här  vill jag dela med mig av en liten bråkdel av våra bilder, dessa är från Nya Zeeland.


Fint vattenfall



Här har jag precis hoppat fallskärm. Vilken känsla. Jag skulle inte tveka att göra om det !




Mitt hjärta och jag njuter av härligt lerbad i varma källor.




Här är jag precis nyhoppad. Bungjump. Jag och min kille satt ihop i benen och hoppade tillsammans. Underbart !




Alla som har möjligheten. Testa !



Har ni sett någon vackrare plats?






Jag mediterar lite =)



Jag tycker inte att det ser äkta ut. Så fantastiskt fint !




Sagolikt !




Kvällarna var magiska.




Gillade ni bilderna? Har ni också besökt Nya Zeeland? Eller kanske något annat land som ni kan rekommendera? Vill ni se mer bilder ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0