Ny vecka !

Ännu en ny vecka. Det går så fort, snart är det december också. Nytt år och allt. Hinner inte vänja mig vid vad det är för år förens det kommer ett nytt ;) . Annars är jag supertrött idag. Milton har kräkts hela natten... Usch det är så synd om honom. Nått verkar ju vara fel, vill bara veta vad så han kan få medicin. Vi ska åka till veterinären idag, tycker vi är där var och varannan dag numera. Inte bra för plånboken iallafall :( . Annars väntar nog träning och sen bara att ta det lugnt idag. Ska gå och lägga mig tidigt. Jag längtat redan efter sängen, haha. Annars är maten i magen, gott. Morotskakan på bilden under var inte då dum den heller !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0