Utmaning!

Då har jag precis kommit ut ur duschen och fyllt på magen med lite mat ;) . Jag var och tränade med mamma innan det. Det blev rygg och lite axlar idag. Det var riktigt mycket folk idag, jobbigt när det är så mycket faktiskt.
Utmaning:
Jag har börjat köra armhävningar. Ett antal ggr i veckan kör jag hundra stycken. Inte direkt dock. Jag kör på knä och gör så många jag orkar åt gången, sen vilar jag 30 sek eller en minut innan jag kör vidare. Det är riktigt bra träning ör hela övre kroppen, egentligen hela eftersom man spänner magen och benen osv. Så nu utmanar jag er att göra detsamma. Bestäm er för att göra 20 st, 50 st eller 100 st. Hitta på egna övningar. Kör på tid och försök sedan förbättra tiden. Gör så många du orkar, orkar du tex 5 st så satta på att orka 10 i rad nästa gång. Utmana dig själv. Alla kan, gör det framför tvn, det tar upp 10 min av din tid. Alla hinner med det ! Heja heja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0