Väldigt överdrivet...

När killen hämtade mig från jobbet så kom han med idéen om att vi skulle åka till Candyland. När vi kom dit hade tydligen 50 %. Bra för dom, synd för oss. Det fanns nämligen inget stopp på oss. Jag gick och plockade lösgodis och när jag möter upp killen så har han hela korgen full, haha. Och jag som försöker med att köpa lite av det jag vill ha istället för mycket av något billigare som inte är lika gott = misslyckades totalt ;) Vi fyllde korgen med lösgodis, många polkagris nappar, nötter osv. Det kanske inte ser så mycket ut i godis påsarna, men alla som varit på Candyland vet hur stora påsar de har. Det är massor ! Jag vågar inte säga hur mycket hela kalaset gick på för då skäms jag ;D Jag skulle också vilja skriva att det kommer räcka huuur lääänge som helst , men då ljuger jag också, haha. Det räcker nog inte ens helgen ut ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0