Veckans planer

Denna vecka ska som sagt hinnas med endel... Detta ska jag hinna med!
* Jobba fem dagar
* Plugga massor
* Åka till Ullared
* Äta julbord och gå ut med jobbet
* Gå på ett box pass
* Åka till Ikea och köpa nya sängar
* Byta däck på bilen
* Gå på stan och köpa nått nytt till fredag
* Skriva prov
* Träffa min syster och systerson
* Fira svärfar
* Handla julklappar
* Träna
* Hämta ut pengarna för de inställda Rihanna konserten
Haha blev många punkter, men detta är vad som ska hinnas med. Plus en massa små saker. Som sagt det är fullt denna vecka. Då har jag inte tagit med vardagliga sakerna som tvätta, laga mat, handla och städa. Blir trött bara jag ser allt som ska hinnas med !
Men jag har ju endel roliga saker att göra också. Så som julbord och Ullared. Ska bli jätte roligt !
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0