Det värmer..

Postat av Linda..
Hej! Ville bara säga att jag gillar din blogg! Den har precis allt, tips, recept, foton, vardagliga saker, träning mm. Fortsätt som du gör! I like!!! Ha en härlig helg. Kram från Skåne
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag ville egentligen bara uppmärksamma och tacka för alla fina kommentarer. Speciellt den ovanför, den gjorde verkligen hela min vecka. Jag blir så otroligt stolt över att det finns människor som Linda ovan som enbart skickar ett meddelande för att berömma och uppmuntra. Tänk om fler människor kunde uppmuntra folk runt omkring än istället för att trycka ner. Bara en liten kommentar gör så mycket.
Tack Linda !

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är du som ska ha tack, som ger av ditt liv och erfarenheter. Jag älskar att bli inspirerad av andra som lyckats få balans med mat och träning! Läser många träningsbloggar men din får mig att vilja göra benböj framför tv-programmen;). Jag försöker berätta för mina medmänniskor när jag gillar det de gör! Alla blir glada av lite kärlek! Kram

2011-10-30 @ 00:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0