Fråga

Hej. Jag undrar om du kan skriva lite mer om hur du tränar? vilka övningar samt hur mycket då gör när du går på gymmet! ps ditt hår blev jätte fint mvh Nadrev



Hej.
Jag varierar min träning väldigt mycket. Allt ifrån box, löpning, promenad, gym, spinning osv. Jag försöker att variera mig för att jag inte ska tröttna och för att hela kroppen ska bli tränad. På gymmet fokuserar jag alltid på en eller två muskelgrupper per gång, tex axlar eller bröst och mage. Jag tränar då 3-4 olika övningar som jag kör ca 10-15 reps 3-4 ggr.
Jag ska försöka att skriva lite mer hur jag tränar när jag gör det. Tips på övningar, hur jag lägger upp träningen osv. Lägger upp det vart eftersom jag tränar.

Mvh Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0