Fråga .

Jag fick en fråga häromdagen av en tjej som undrade om min bakrund och hur jag gick tillväga när jag gick ner i vikt. Jag håller på att skriva ihop ett inlägg om det och det kommer att komma upp i veckan. Nu är storkoket klart och kvällsmaten i magen. Mina ögon börjar bli trötta och sängen lockar. Imorgon bitti ska det nog bli gymmet innan jobbet. Jag är väldigt morgontrött, men med hjälp av sambon tar jag mig nog iväg. Det finns inget bättre sätt att starta dagen än med att träna eller gå ut och gå. Frukosten efter, man känner sig duktig och hela dagen blir längre. Plus att man får träningen avklarad direkt. Testa ni med, ni kommer inte att ångra er ;) God natt !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin blogg!Hittade hit via Sofi Lindberg.Tummen upp för sunda tjejer!

2011-10-17 @ 23:40:20
Postat av: Freja

Snälla lägg upp det idag, can't wait!!!!

2011-10-20 @ 14:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0