Frågor

Jag tänkte ta några utav frågorna som jag fått idag, resten tar jag i morgon.

Vad kan man äta till mellanmål?
Ja jag brukar äta shake ( fil,mjölk,proteinpulver, men man kan ta bär och frukt istället för proteinpulver ) , ägg macka, bara ägg, en näve nötter/mandlar, keso... Ta lite vad du har hemma.. Det mesta går att äta och testa dig fram och ta det som finns helt enkelt.
Vart köpte du dina extentions?
Jag köpte dem på www.rapunzelofsweden.se. Jag köpte två paket med 20 slingor i varje men funderar på att köpa ett paket till och sätta i för att få det lite fylligare.

Hur ska man göra för att komma igång med träningen?
Bestäm dig bara, testa. Kör flera gånger så att det blir en vana. Jämför dig inte med andra. Hitta en träningsform som passar dig, men våga testa nya saker.

Jag vågar inte gå till gymmet. Jag skäms och vet inte hur jag ska göra?!
Det är många som känner så. Ta hjälp av en personlig tränare eller en gym konstruktör, det brukar ingå några ggr när man börjar på gym. Men bäst är att ta med en kompis, mamma eller syster så att du har stöd och kan testa nya saker tillsammans. Sen är det så att 99 stycken av 100 struntat faktiskt i vad du gör på gymmet, de bryr sig och koncentrerar sig på sin egen träning. Oftast är det bara en själv som tror att alla andra tittar, så är inte verkligheten de skiter i det. Titta på andra och Gör samma sak. Våga testa, det är ingen fara jag lovar. Ha musik i öronen, det hjälper dig att fokusera på ditt och inte bry dig om andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0