Jag är korkad

Jag har tjatat om att ställa om klockan i flera dagar. Med förvirring efter Ica reklamen så lurade jag min sambo att han skulle ställa fram klockan och inte dra tillbaka den. Så han gick upp en timma förtidigt. Han var inte jätteglad, haha. Sen är det förvirrande att endel klockor stället om sig själv endel inte, samma med mobiler. Vi ska ju iväg och spela tennis, då bestämde jag med sambon att ses utanför våra kompisar kl 15.00( vi ska värma upp med födelsedagastårta, haha). Jag tror att jag går dit 15.00 men klockan är ju bara 14.00. När han inte kommer ringer jag och ringer, men han kunde ju inte svara. Sen efter tjugo minuter så ringer han upp och jag har insett mitt misstag. Jag är såå korkad !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0