Tennis

Igår kväll känd jag att huvudvärken började komma. Jag vaknade i morse av huvudvärken då tog jag en alvedon och somnade om. Men när jag sedan vaknade så är den där förbannade huvudvärken fortfarande kvar. Jag har inte huvudvärk så ofta men ibland kommer den, och då oftast på helgerna för att man slappnar av så mycket. Jag har även migrän, inte alls ofta, några ggr om året men jag är fruktansvärt rädd att den ska komma varje gång jag börjar känna huvudvärken komma.
Så jag tog mig ut i friska luften en sväng med hundarna, har ätit lite och har ju bäddat ner mig i soffan.
Jag börjar känna mig bättre och ska vila upp mig för på eftermiddagen har vi bestämt att spela tennis med några kompisar. Jag och min sambo är sämst och ska spela mot värsta proffsen så vi redan innan att vi kommer att förlora men det ska bli kul ändå och vi ska kämpa in i det sista :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0