Whey 80

Proteinpulver, det jag använder för tillfället är whey-80 med päron/vanilj smak. Den är så god så det finns inte. Det är många som inte vågar äta proteinpulver för att de tror att de kommer bli en enda stor muskel.. Hmm ja eller hur ;) det stämmer inte och det behövs väldigt mycket mer än så för att bygga muskler, så det behöver ni som vill testa med proteinpulver INTE vara rädda för. Hur använder jag då det? Jag använder det efter ett hårt träningspass om jag vet att jag inte kommer äta direkt efter. Annars använder jag det mest till frukost eller som mellanmål. Jag blandar antingen med mjölk eller med yoghurt och mjölk. Lägger den i frysen en kvart typ och sen är den färdig att drickas. Såå god.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0