Dagens

Dagens middag består av lax, keso, "stuvad" vitkål. Till den ett glas Pepsi max... Enkelt och gott ! Jag vilar upp mig lite efter jobbet för snart ska jag iväg på handbolls träning. Riktigt kul, synd att den börjar så sent bara.. Men det funkar eftersom det bara är en dag i veckan. Jag älskar att köra olika träningsupplägg och testa på nya saker. Som denna vecka MMA, spinning, handboll och sen blir det gym träning och kondition. Kroppen mår bra när man inte fokuserar sig på en sak. Många tjejer " glömmer" att styrketräning. Men för att få bättre förbränning och för att få en stark och fin kropp så behövs styrketräningen också.. Så glöm inte den !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0