Intervaller

image description
Är hemkommen och färdig duschad och äten (haha) efter en kväll på gymmet. Jag mötte ju upp en vän och vi körde intervaller på löpbandet i 30 min, riktigt jobbigt men riktigt skönt. Man känner att flåset och kroppen verkligen får jobba. Jag orkar men jag vill få upp min fart när jag springer och då är det perfekt med denna träning. Vi körde en minut gående och en minut full fart. Skönt !
Sen blev det att träna några övningar rygg, närmare bestämt 4 övningar och efter det avslutade vi med 10 min cykling. Ett riktigt bra träningspass med andra ord.
Nu ska jag snart bädda ner mig i sängen, glo på tv och invänta killen som är på fotbollsträning..

Kommentarer
Postat av: Ena

Kunde inte kommentera ditt busig inlägg haha men yeeah vilka fotbollsfötter hahha :):) snart kööör vi !

2012-02-20 @ 22:49:29
URL: http://enchiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0