Romme

Här kommer lite bilder från i helgen. Vi hade det jättebra, synd att det var så kallt bara annars hade det varit perfekt. Jag flög in i skogen också, hehe. Det var en riktig vurpa och jag tappade balansen. Jag ramlade ner för en slänt och rullade rakt in i skogen. Jag dunkade huvudet lite i en stort isblock och fastnade med skidan i en gran.. Haha vilken syn, synd att ingen filmade :D. Jaja nog om det här får ni lite bilder, snygga kläder va? Speciellt huvudbonaden.. Men det fanns inget val, det var så kallt att man var tvungen att ta allt man hade för att inte förfrysa !


Kommentarer
Postat av: Ena

Oo vilka fina bilder du hade :)

2012-02-08 @ 23:20:35
URL: http://enchiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0