2012

Jag hoppas att ni har haft ett bra slut på året. Vi hade det jättebra, fina vänner, god mat, musik och spel. Mycket lyckat och vi var inte hemma förens halv fyra inatt. Nu väntas ett nytt år med nya utmaningar och nya upplevelser, spännande. Igår hade vi brytbröd och i en låg det ett lyckomynt i. Den som fick den ska få lycka hela året och om man lägger den i sparbössan ska man få gott om pengar också. Gissa vem som fick den?
JAG :D

Haha, jag blev så glad. Nu får vi bara hoppas att det stämmer också.
Hur firade ni slutet på året ? Och hur börjar ni det nya?
Jag börjar det med att ligga och loppa mig hela dagen framför tvn med god mat och godis ;) Jag ska även ge mig ut på en promenad tänkte jag, om det slutar snöa nån gång. Lite plugande ska hinnas med också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0