Äntligen..

Äntligen är jag klar... Blev lite senare än det var tänkt. Usch vad svårt det va, vi får väl se hur provet gick. Men jag är INTE säker på att jag klarade det.. Men jag hoppas !
Det har inte hänt mycket roligt idag. Jobb och prov, det var allt som hans med. Men ibland är det ju så också tyvärr... Men vi har mycket att se fram emot, födelsedagar, vi ska boka en resa, fixa ordning i hemmet, våren och värmen, fjällen, "dejter" med fina vänner, mysa i nya sängen med nya tvn =) osv. Nu förresten när vi har tv i sovrummet också lär vi väl aldrig ta oss upp på helgerna, sängen är så sjukt skön och en bra film på det.. Åhh skulle kunna ligga där en hel dag, lite godis på det också och dagen är fulländad, det får blir på söndag ;)
Nej nu är jag såå trött att det blir sängen direkt. I morgon är det jobb och träning som gäller !
För er som undrar så mår Milton bra för tillfället och så hoppas jag att det förblir <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0