Bästa julklappen...

Är denna !!!
Jag har för ett tag sen anmält mig till att bli testpilot på denna.. Och vid nyår fick jag mejl om att jag var bland de 10 utvalda av tusentals som har sökt. De 10 skulle då bli 3 st.. Och en av dem blev JAG ! Så glad är jag, vi har precis fått hem detta hemma bio system och ska nu göra vårt utlåtande om en månad. Den har inte ens kommit ut på marknaden ännu och vi får testa den först och inte nog med det sen får vi behålla den ! Vilken julklapp va? Min kille är eld och lågor hemma och har varit det sedan vi fick reda på att vi blivit utvalda.
Om produkten då:
Den är väldigt snygg, enkel och passar design mässigt i de flesta hushållen. Det är fem högtalare, en bas, en dock station och en huvudenhet. Vi har inte hunnit testa den jätte mycket eftersom vi bara haft den i typ två dagar... Eller vi har testat den i alla vakna timmar de två dagarna men jag kan inte ge mitt slut utlåtande än. Men än så länge är vi riktigt riktigt nöjda. Den är super att spela musik på, ifrån ipoden eller iphonen. Filmerna blir tusen gånger bättre med detta ljud, det är klart men ändå kraftfyllt. Jag återkommer med mer info ju längre tiden går, vi hinner då säkert upptäcka mer bra och dåliga saker..

Kommentarer
Postat av: Ena

Aa vi måste ju kolla på collector på den GRATTIS sååååå grymt att du vann de förtjänar ni :))))

2012-01-05 @ 23:12:19
URL: http://enchiii.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack vad gullig du är =) Jaa det är klart att ni ska komma och titta på film hos oss !

2012-01-06 @ 14:01:14
URL: http://onemoment.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0