Färdig tränad...

Nu är jag hemkommen och har slagit mig ner i soffan.. Skönt !
Efter jobbet blev det träning med mamma. Det blev ett ganska bra pass. Vi körde bröst, kettelbells, 100 armhävningar och sprang på bandet. Skönt att röra på sig ordentligt. Mitt nästa träningspass får bli helt och hållet konditionspass. Min kondition har verkligen blivit sämre. Nu ska jag ha tillbaka den.. Jag vill kunna springa milen under en timma för att sedan ha energi att fortsätta en stund till. Som jag hade förut.
Jag måste bara övertala mitt huvud att det är så fortfarande... Det är mitt huvud och mina tankar som förstör. Men det ska det bli ändring på nu ! Yees !
Annars har jag inte hunnit med så mycket mera.. Var hos svärmor och åt lite mat, var en snabbis i affären, duschen och nu sitter jag här.. Jag ska se om jag kan plocka undan lite innan jag går och lägger mig.
Denna myser jag runt i... Kanske inte finns nått skönare plagg ;)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0