Man kan säga att det är Fredag

Idag känns det som det är fredag.. Jag är ledig i morgon och det ska bli riktigt skönt med långhelg. Såhär borde det vara varje vecka, jobba fyra dagar och vara ledig tre dagar. Kvällen blir lugn iallafall. Jag känner mig fortfarande lite hängig och har ont i halsen så det blir vila för hela slanten. Nu har vi precis varit och handlat naturgodis och snart väntas mat hos bästa svärmor. Efter det blir det film.. Vi hade tur och fick en fantastisk julklapp på posten, ska berätta mer om det ;). Nej nu väntar killen på mig, film var det ! Just det kolla in mitt hår förresten, kort va? Och såå tunt, känns som jag inte har nått hår kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0