Tro det eller ej...

Tro det eller ej men jag ligger fortfarande kvar i sängen, hehe. Hat legat här hela dagen förutom när vi åkte och köpte kebabrulle och när var hos svärmor och åt lax. Jag njuter av mitt favorit godis och har precis tittat klart på Gladiatorerna. Jag känner hur rastlösheten börjar smyga sig på och det finns risk för att jag inte kommer kunna sova senare. Det enda jag tänker på är hur jag ska bli av med min energi i morgon. Det får nog bli en långpromenad med vovvarna. Nelly älskar det här och vill bara sova hela dagarna. Milton har också sovit hela dagen tills nu, nu är han riktigt rastlös. Så jag ska sysselsätta han med nått, lite bus kanske ;D


Kommentarer
Postat av: Ena

Hör av dej om du vill ha sällskap :) jag kanske kan följa med på en promenad beroende vilket segt humör jag är på :))

2012-01-28 @ 23:37:16
URL: http://enchiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0