Typiskt

Typiskt att när jag är klar med pluggandet och har tid att börja hårdträna så ska jag bli sjuk.. Jag försöker att kurera mig eftersom i morgon är sista box passet, de ska lägga ner det ;(. Så tråkigt, det som är så roligt.. Usch ! Jag ska gnälla lite till i receptionen i morgon! Så idag blir det lugnt, jag och killen ska ta en liten promenad senare bara. Nu ska jag ta och käka lite mellanmål... Måste visa er vilka fina blommor jag köpte till killen på nyår, glittriga och fina ;D . Jag ska fixa en resumé av året som gott och bjuda er på bildbomb, men det kommer senare.. Jag har även massor av bilder från jul och nyår som jag ska lägga upp. Sen så har en riktigt rolig sak hänt mig idag som jag ska dela med mig av senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0