Bättre sent än aldrig...

Jag har haft alla bilder i kameran. Det har varit lite strul men nu äntligen är det fixat. Så här kommer lite mer bilder ifrån våran Julafton... I morgon kommer det även upp lite andra roliga bilder, så kika in då !
Vi åt julmat i mängder... Gott !
Älskade lilla skruttunge lekta med sin nya sopbil som han hade fått.. Kul ? Ja tydligen :)
Milton sov mitt ibland allt papper....
Hjärtat mitt var finare än någonsin...
Spännande med alla dessa paket.. Jag vet inte ifall han hann se vad det var innan han öppnade nästa.
Jag blev iallafall glad över allt jag fick. Tex denna fina tröja/klänning som jag fick av min fina syster...
Min bror och hans tjej var också "med" på julafton. De bor i Taiwan men det fick vara med på Skype hela julklappsutdelningen och lite till.. Mysigt, det hade gått ett tag sen jag pratade med han så det var kul att snick snacka lite =)
Lill ungen fick ännu mera paket... Bortskämd? Jo lite (läs mycket) måste jag nog säga ;)
Killen, pappa, mamma och syster...
Ännu mera julmat. Eftersom vi firar med både "min" släkt/familj och "killens" familj så blir det MYCKET mat. Men det är bara gott !
Det var visst dåligt med bilder på mig... Som vanligt, det är jag som fotar.. Men fick med en på min frisyr dagen till ära. Tar en minut att fixa och skönt med uppsatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0