Bra eller dåligt?

Det blev en löprunda på ca 5 km.. Antingen kan man säga att det gick skit eller kan man säga att det gick bra, det beror på hur man ser på det. Jag var fruktansvärt trött och mina ben bar mig knappt.. Det gick skit och jag kom inte framåt... Men jag bet ihop, körde på ändå. Det blev lite intervaller och trots att jag inte orkade så fortsatte jag. På det sättet gick det alltså bra, för att jag inte gav upp. Jag bara körde på ! Men det märks att min kondition inte är vad den en gång var.. Men det ska det bli ändring på. Jag längtar till den dan jag kan springa milen utan att stanna och utan problem... Jag ska träna upp mig och jag ska bli bättre och snabbare än vad jag var då.. Jag vill och jag kan !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0