Godmorgon !

Jag ville bara önska er en härlig fredag... Skönt att det är helg, och jag är ju ledig en vecka. Jag trodde att jag hade blivit sjuk, har så ont i varje del av min kropp. Jag har ont i armar, mage, ben, rygg, bröst och huvudet, hehe. Huvudet är bara såhär på morgonen lite tillfälligt ( hoppas jag ). Men det andra jag är helt slut i kroppen. Det måste vara ifrån handbollsträningen. Vi sköt typ hela träningen och när man tar i så använder man typ varje del av kroppen. Benen är nog lite från fotbollen också. Och jag som ska träna fotboll idag också, hur ska detta gå? Jag känner mig verkligen helt utpumpad, som luften har gått ur mig, överkörd, helt slut !


Kommentarer
Postat av: Ena

Ja känner samma sak, kan typ inte rör mig :(

2012-03-16 @ 08:17:28
URL: http://enchiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0