Härliga fredag

Skönt att sluta tidigt idag. Jag har tagit det lilla lugna, men nu ska jag sätta igång att städa ordentligt. Sen ska jag förbereda mig eftersom jag ska iväg och spela min första träningsmatch. Är lite nervös ;). Nej då, det ska nog gå bra. Jag ska göra mitt bästa iallafall, mer än så kan man ju faktsikt inte göra..
Egentligen hade jag velat sticka iväg och träna men hinner nog inte, sen kanske det inte är så bra med tanke på att som sagt har match snart.. Så vilar mig från gymmet idag. I morgon är det däremot hårdträning. Jag tänkte köra ett rejält ben pass imorgon. Jag var riktigt sugen på att köra det igår men fick ju som sagt vänta. Man kan ju inte ha världens träningsvärk och sen göra en bra match. Så det får helt enkelt bli i morgon istället...
Endel av er kanske tänker att jag lägger mycket pengar och tid på att träna. Och jag gör det.. Jag tycker om att hålla mig hälsosam, maten blir godare, jag sover bättre och jag mår mycket bättre. Jag har aldrig mått så bra som jag gör nu. Och självklart spelar andra saker in men träningen är det som gör det. Jag älskar det och lägger gärna ner både tid och pengar på det !
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0