Såå bra..

Såg på Melodifestivalen igår.. Såå bra att Loreen vann. Bästa låten.. Det var många bra låtar med tyckte jag, men hennes var helt klart bäst och hon kändes som en vinnare redan från början. Nått jag däremot inte förstod var hur så många kunde rösta på Torsten Flink. Tredje mest röster av svenska folket?! Vad har folk för smak? Jag fattar inte alltså... Före så himla många bra artister.. Synd att inte David Lindgren (eller vad han hette) kom högre, den låten är grymt bra faktsikt..
Efter det var vi här och festade vidare lite sen drog vi ut. En riktigt bra kväll. Lagom här hemma med kortspel och babbel.. Eller grabbsnack, det blev visst så att vi var två tjejer och nio killar.. Haha. Men så kan det vara !
Ute var det riktigt bra också. Inte massor med folk när vi kom men det fylldes på. Mycket dans och glada miner. Precis som det ska vara.. Kvällen avslutades med fina vänner på Max, gott gott !
Måste göras om helt enkelt !
Annars idag har vi sovit länge.. Killen ligger än i sängen, hehe. Jag har precis städat bort allt ifrån gårdagen så nu är det fint igen, skönt.
Vi tar nog en segar dag idag skulle jag tro. Kanske blir en promenad senare, sen ska vi till svärmor och äta mat och tårta, hon fyllde nämligen år igår. Idag blir en bra dag med andra ord !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0